Amerikaanse Vlag

Amerikaanse Vlag

dinsdag 6 juli 2010

Plaats 1. San Francisco

Zoals je al hebt kunnen lezen in het vorige bericht zal de eerste plaats waarschijnlijk San Francisco worden. Ik heb me even flink verdiept in deze plaats en ben eigenlijk een beetje geschrokken wat hier allemaal te zien valt. Echt enorm veel! Zoals ik er nu naar kijk hebben we zeker 3 dagen nodig om hier alles te kunnen zien. Een kleine opsomming van de dingen die je zou moeten zien;

  • Golden Gate Bridge
  • Golden Gate Park
  • China Town en Little Italy (Wijken in SF)
  • Fishermans Wharf
  • Alcatraz
  • Lombard Street
  • San Franciso Movie Tour
  • Glide Memorial Church (kerkdienst op zondag tussen 09.00 en 11.00 uur)

De meeste zaken spreken voor zich en zullen de meesten van jullie ook wel kennen. Lombard Street is de meest kronkelige weg van de wereld. Deze weg is bekend van veel series en films. De San Francisco Movie Tours rijdt je langs vele locaties waar bekende films zijn opgenomen, zoals bijvoorbeeld Mrs. Doubtfire. De Glide Memorial Church is op zondagochtend een druk bezochte kerk. Hier wordt een kerkdienst gehouden zoals we die kennen uit de films. Hallelujah! Volgens mij moet je dat een keer meemaken. Dit is in het kort alles wat ik graag zou willen zien en zo zijn de eerste 3 dagen van de vakantie al gepland.

Yorin Travel over San Francisco: http://tinyurl.com/2ubyl9z
San Francisco Movie Tours: http://www.sanfranciscomovietours.com/index.html
Informatie over San Francisco: http://nl.wikipedia.org/wiki/San_Francisco


Geen opmerkingen:

Een reactie posten